Thursday, October 9, 2008

BLANK! BLANK! BLANK!

After my Chemistry test, I suddenly have a feeling to change the lyics of 1 song.
I can't finish my paper today, mayb i spend too much time on calculation.
haih. 1st time in my life to leave my question paper blank.
THE WHOLE QUESTION! 10 MARKS!

I used to scribble anything i know to fill the answer,even i don't know.
Now, haih,didn't have time to do even i know hw to do!!!!!!!!!!
@#$%^&@#&$%^*&%$#@$%#!!!!!!!!!!

LYRICS ARE AS FOLLOWS:

BLANK BLANK BLANK

没答案没答案答案是啥?
我用功我努力难道没差?
用力想用力想没有回答
要拿一百分永远是理想

每个学生都在期待考到好成绩
小心翼翼又陷下去聪明糊涂心
我想考得好难道只是个迷信
我的预感不祥在持续

坐在隔壁那人笔尖不停在飞腾
我只能够发呆、思考和重组造句
希望能感应考题和习题的相似率
我给的答案只能和它相近

想考一百分其实并不容易
我努力读书是想拿理想成绩
我的脑海里不时漂浮着字母
那就是 blank blank blank

只要已及格心里就笑得开心
非常感谢幸福之神的眷顾
有一点无奈可我又能怎样呢?
脑海里还是 blank blank blank

My next exam won't be like that anymore!!!!!!!

Pray Hard!!

No comments:


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com